sâmbătă, 31 martie 2018


Stimati camarazi,
                Asa cum v-am obisnuit, va informam despre intalnirile pe care BO al Filialei 1 SCMD Constanta, le are cu cei care ne hotarasc soarta, indiferent de nivelul demnitatii ocupate de respectivele persoane.
Am purtat astfel de discutii la sediul judetean PSD. A venit randul informarii, parlamentarilor PNL, din judetul Constanta, asupra discriminarilor la care suntem supusi, prin elaborarea unor legi profund descriminatorii si nedrepte.
Pe data de 29. Martie am purtat aceasta discuție cu dl deputat Huțucă Bogdan Iulian, Președintele organizației PNL județ Constanța. Membru în Comisia de buget-finanțe a Camerei deputatilor.
Temele discuției, nedreptățile produse tuturor rezervistilor din țară cu:
-  OUG 57/2015 si
- OUG 59/ 2017, ordonante care amputează sever din drepturile noastre financiare, după ce ne-am onorat contractul cu tara;
-  OUG 90/ 2017 cea referitoare la neacordarea ajutoarelor salariale;
-   Proiectul Legii sindicatelor ( proiectul Gișe), abandonat prin sertarele Senatului.

Apreciez receptivitatea dlui deputat. Și o concluzie care am tras-o toți membrii BO al filialei noastre, este că parlamentarii NU CUNOSC SPECIFICITATEA NORMELOR CARE NE GUVERNEAZĂ ACTIVITATEA. Atât ca activi, cât și în rezervă. Deoarece in parlament sunt organizati pe specificul pregatirii fiecarui parlamentar. In cazul de fata domnul deputat este specializat pe probleme de fiscalitate. Cu dl deputat am avut norocul că este rezervist (a făcut armata la t.r.; are livret militar si ordin de chemare) . Cunoaște de la unii constanteni foști militari că este o mare nemulțumire in randul rezervistilor. Noi am argumentat punctual toate problemele.  Și am anexat documentarului complet, copii de pe cupoane de pensie in care un general cu două stele, pensionat in 2001 are pensia brută mai mică decât un maior ( pe funcție maxima de lt. col. ) pensionat in 2016. Precum si alte cupoane de pensii, care chiar nu sunt "nesimțite". Așa cum a sesizat si dl deputat.

Vă vom ține la curent cu ceea ce intreprindem pentru membrii noștrii. Si vom monitoriza permanent activitatea parlamentarilor constanteni, informandu-va impartial despre ceea ce se intampla.

Mulțumiri domnilor ofițeri din BO al filialei care m-au însoțit în acest demers.

Cu respect
Vicepresedinte Responsabil Zona SE in CD al SCMD
Presedintele Filialei 1 SCMD Constanta
Cdor rz Ilie Truta