miercuri, 16 martie 2011

SCRISOARE DESCHISA PENTRU TRAIAN BASESCU

         Subsemnatul Lt.col.(rz)CIRCIUMARU TOMITA vă aduc la cunoştinţă că "nu am ieşit la pensie voit şi nici nu am stat cu "mâna intinsă" la niciun "miliard". Mă simt profund jignit de afirmaţiile dumneavoastră, mai ales că dezinformaţi şi minţiţi cu atâta seninătate. Dacă aţi fost dezinformat la rândul dumneavoastră, este problema dumneavoastră personală, dar dacă aţi făcut aceste afirmaţii cunoscând realitatea, SA VA FIE RUSINE. În orice situaţie PENSIA ESTE DREPT PATRIMONIAL, îmi aparţine şi nu voi permite nimănui, nici măcar şefului statului, să-mi bage mâna în buzunar.
         Subsemnatul Lt.col.(rz)CIRCIUMARU TOMITA în numele meu, al familiei mele şi al multor necunoscuţi faţă de care mă simt vinovat, doresc să adresez d-lui Traian Băsescu următorul mesaj: Îmi cunosc capacitatile fizice şi intelectuale şi le monitorizez permanent, sunt încă în măsură, la 48 ani, să fac o cărare pe mijlocul ţestei (fără să-i afectez integritatea corporală sau viaţa) oricărui imbecil care se află înaintea puştii mele, sau a unei prăştii mai performante. Întreb: cine va permite şi cu ce drept, să dispretuiţi oameni ca mine sau mai în vârstă, care s-au aflat PERMANENT în slujba ţării, mulţi dintre ei, inclusiv eu, fiind instructorii celor care sunt activi în acest moment şi care sunt nevoiti să suporte mojiciile oamenilor politici, mojiciile unora ca tălmaceanu, oajdea sau alţii care de care mai pricepuţi, ce nu sunt capabili să-si numere "bateriile" de vin "lichidate" şi aleg să le pună în sarcina mea? 
         Din mesajele dumneavoastră transmise prostimii din 2004 încoace, îmi permit să vă atrag atenţia, în calitate de "credincios" al poporului român, că sunteţi suspect de paranoia şi sper să nu consideraţi asta o jignire. Dacă o veţi considera astfel, atunci nu mai este nimic de făcut... În cazul în care acceptaţi dialogul ca pe o baza democraţiei, sunt dispus oricând să vă demonstrez că sunteţi rupt de orice realitate şi sunteţi pierdut şi ca om ... nu numai ca politician. Deocamdată mesajele pe care le transmiteţi din "turnul de fildeş" poporului român, sunt arogante, total subiective şi fac obiectul amuzamentului la taverna din sat.
         VA DAU CUVANTUL MEU DE ONOARE că, deşi am fost jignit profund de către dumneavoastră personal, încă mai sper să vă reveniţi şi să-i treziţi şi pe cretinii din PD-L care au luat-o razna deşi la nivel local cunosc oameni extraordinari, cărora le port respect doar pentru faptul că rămân pe ganduri câteodată... De un singur lucru sunt sigur: nici eu, nici familia mea şi nici vre-unul dintre necunoscuţii care au crezut în dumneavoastră,  nu vom putea ierta vreodată OMUL care ne tratează ca pe nişte ignoranţi, puturoşi, contravenienţi sau infractori doar pentru faptul că politica postdecembristă ne-a adus în aceasta postură. Nu veţi reuşi niciodată să arestaţi 20.000.000 de români... aşa că ar fi mai cu minte, să faceţi şi să încurajaţi legi care să nu aibă ca efect, acest lucru. Să încurajaţi legi care să promoveze respectul, onoarea şi valoarea umană precum şi credinţa în valorile acestui popor.
         Vă asigur, domnule Traian Băsescu, de tot respectul de care ne bucurăm la rândul nostru, nici mai mult nici mai puţin...
CIRCIUMARU TOMITA,
CONSTANTA