miercuri, 2 martie 2011

SĂRBĂTORIREA UNUI AN DE LA ÎNFIINŢARE


       Am fi dorit să organizăm nişte acţiuni festive prin care să trecem în revistă un an de activitate.
       Am fi vrut să le mulţumim celor 24 de entuziaşti care au pus bazele unei organizaţii care astăzi are un număr de 984 de membri.
       Am fi vrut să ne amintim de teama cu care am participat la primul miting de protest în Constanţa.
       Am fi vrut să discutăm despre procesele intentate M.Ap.N. şi M.A.I de 641 de colegi şi stadiul lor in derulare.
       Am fi vrut să mulţumim tuturor celor care cu gîndul şi cu fapta au fost alături de noi în toate împrejurările.
       Am fi vrut să păstrăm un moment de reculegere pentru cei trei colegi care ne-au părăsit, trecînd în lumea celor drepţi.
       Dar evenimentele apărute, în ultima perioadă, nu ne-au permis organizarea unei activităţi festive. Viaţa de zi cu zi ne-a oferit poate cel mai frumos mod de a sarbători împlinirea unui an de activitate - participarea în ziua 28 februarie, alături de sindicaliştii constănţeni, la mitingul organizat  împotriva asumării răspunderii Guvernului pe noul Cod al Muncii şi participarea în ziua de 1 martie, alături de colegii din întreaga ţară, la acţiunile de protest organizate de S.C.M.D., în Bucureşti.
       Am demonstrat cu această ocazie că suntem o organizaţie puternică, care acţionează permanent pentru apărarea onoarei şi demnităţii tuturor cadrelor militare şi care are o implicare majoră în apărarea democraţiei constituţionale.
       Vă prezentăm în continuare cîteva imagini semnificative de la aceste evenimente.


Biroul operativ al S.C.M.D. - Filiala Constanţa urează tuturor membrilor filialei multă sănătate, să fie cel puţin la fel de activi, să aibă tăria să depăşească cu bine momentele grele - provocate de actualii guvernanţi - cu care în mod cert  ne vom mai confrunta în perioada următoare şi nu în ultimul rînd  un călduros
La mulţi ani !