luni, 13 septembrie 2010

SCRISOAREA UNUI NENASCUT

"Draga MAMA, draga TATA,
Destinul, prin  D-ZEU, a hotarat ca in noua viata sa ma nasc in ROMANIA, in anul lui HRISTOS 2011, din casatoria unei profesoare cu un ofiter, aspect pe care voi, viitorii mei parinti nici nu il cunoasteti, dar experienta vietilor mele anterioare ma determina sa va previn, deoarece am dus-o bine si horoscopul imi arata ca voi in prezent si in viitorul apropiat o duceti si o veti duce foarte greu, si nu as dori sa va fiu o povara.
In vietile mele anterioare am fost maimuta in INDONEZIA si ca animal de companie am trait foarte bine, elefant in INDIA si ca animal sfant m-am bucurat de respect si mangaiere, camila in EGIPT si am avut norocul
de a duce intre cocoase numai barbati viteji si femei frumoase; o vreme am fost intruchiparea calului celui ce a fost "STEFAN CEL MARE SI SFANT" si port in suflet bucuria de a-l fi purtat in biruinta zecilor de lupte care l-au facut temut si respectat de turci, tatari, polonezi, unguri si iubit de poporul sau, care l-a inconjurat cu dragoste si respect, iar faptele sale de glorie au facut inconjurul EUROPEI, sunt consemnate in istoriile popoarelor crestine si VATICANULUI, v-au stat voua drept pilda in lectiile de istorie.
Poate va intrebati de ce va scriu - asa cum va spuneam, in multiplele mele vieti, in ierarhia regnului animal, desi am ocupat o ramura inferioara, am dus-o bine, iar acum desi voi ocupa o ramura superioara, o voi duce impreuna cu voi foarte rau in noua viata si in actuala ROMANIE si de aceea doresc sa va previn si sa va rog cateva lucruri, pentru a ne fi bine, voua parintii mei si mie copilul vostru, in aceasta viata pe care urmeaza sa o traim impreuna, asa cum a hotarat D-ZEU!!!
In primul rand pentru tine MAMA, cea pe care te voi iubi cel mai mult si alaturi de care va trebui sa-mi petrec cele mai importante clipe ale vietii - ti-ai ales o meserie nobila, de importanta vitala pentru o natiune("Statul care nu investeste in educatie va fi nevoit sa investeasca in puscarii") dar neapreciata, ignorata, umilita, terfelita, permanent uitata de vremelnicstatatorii in fruntea Tarii; daca vrei sa te bucuri si sa ma bucuri de o viata demna, probabil ca iti va fi mai bine si ne va fi mai bine daca vei lucra ca bucatareasa, bona, ingrijitoare, femeie de serviciu, capsunareasa in SPANIA, ITALIA, FRANTA sau oriunde vezi cu ochii, mai putin in tara ta - ROMANIA!!! Renunta la visele tale de a transmite cunostintele  acumulate in anii de scoala, facultate, masterat, doctorat tinerelor generatii ale acestui stravechi si mandru popor SI SA NE SALVAM!!!
Nu in ultimul rand pentru tine TATA - ti-ai ales una din cele mai nobile meserii care au existat si exista de la aparitia omenirii, cea a armelor; ROMANIA exista ca tara datorita in principal vitejiei, eroismului, sacrificiului suprem a mii de generatii care au trait in spatiul carpato-danubiano -pontic; nu exista pilda mai mare de sacrificiu si eroism ca a celui pe care l-am dus in spate in nenumarate lupte, STEFAN CEL MARE SI SFANT. Dar in aceste vremuri de grea cumpana pentru SFANTA TARA ROMANEASCA, in care tradatorii, coruptii, hotii, lasii, mincinosii, incompetentii stau in jiltul lui CAROL I si pe langa acesta, meseria ta a ajuns una umila, desconsiderata, batjocorita, hulita, devalorizata. Inaintasii tai in ale armelor, care mai sunt in viata, inclusiv eroii celui de Al Doilea Razboi Mondial, au ajuns ori urmeaza sa ajunga cersetorii natiei, paznicii averilor furate din munca poporului, soferii incultilor si imburghezitilor peste noapte, locatarii azilelor de batrani, sinucigasii de maine, alcoolicii strazilor si spitalelor. Daca doresti o viata demna TATA, cred ca cel mai bine ar fi sa mergi ca maturator, spalator de vase, paznic, sofer, ingrijitor de animale, capsunar, cersetor in SPANIA, ITALIA, FRANTA sau unde vezi cu ochi, dar numai in tara ta nu, PENTRU CA AICI NU ESTI DORIT!!!
Pentru mine, va spun de la inceput, ca nu doresc sa ma nasc, sa cresc, sa invat, sa ma calific, sa muncesc si sa traiesc in ROMANIA!!! As dori sa ma nasc intr-un spital din strainatate, cel putin unde s-au operat basescu sau tariceanu, ca probabil stiu ei de ce au mers acolo, in niciun caz la o maternitate din ROMANIA!!!  As dori sa invat la scoli si universitati din SUA ori ANGLIA, acolo unde au studiat si copii lui nastase, videanu si ai vidanjorului!  Si as dori sa lucrez ca atasat naval la ANVERS, poate asa urmez si eu destinul cuiva care am auzit ca va conduce destinele in prezent si doresc sa mai indrept ceva, inclusiv in meseriile voastre, iubitii mei viitori parinti! Daca nu reusiti aceste lucruri va implor cel putin sa va mutati in BULGARIA - cunosc ca au conducatori mai intelepti , mai onesti si mai patrioti!
In caz contrar, cu respect va rog sa interveniti la DESTIN(D-ZEU) pentru a ma reprograma pentru o alta viata si in alt loc ,deoarece in situatia actuala si in conditiile date nu este de trait in ROMANIA.
Cu toata dragostea pentru viitorii mei parinti,

  UN COPIL NENASCUT"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu